Måndag

Så var det en ny vecka med nya utmaningar. Stora utmaningen idag blir att vara på studion och inte röra mig alls. Svårt men det ska gå, för jag SKA bli bra i benet till den 7 April.
  Nästa utmaning, fixa födelsedagspresent till mamma som fyller 38 imorn, kan bli svårt, överlåter uppgiften och någon hundring till lillasyster!
  Sen var det ju mattelektionen idag, huvva, det är så otroligt jobbigt med en matte c- lektion på närmare 3 timmar en måndageftermiddag, mitt mål är att vara kvar till halv tre i alla fall och dessutom jobba på lektionen. Matteprov nr 3 is coming up!

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst

sv: ja precis, det är vad jag med tror!

2009-03-16 @ 09:41:46
URL: http://Http://szerafia.blogg.se
Postat av: Anonym

sv: visst är den! söt blogg :-)

2009-03-16 @ 14:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0