Neggar

Har precis konstaterat att jag aldrig nååågonsin kommer bli vig igen, inte äns i närheten. Mitt ben är helt upfuckat och att stretcha ut det är rena rama helvetet.
  Alla fina jazzdanser med benlyft och piruetter på vänstern på vårshowen kan ju ta sig någonstans och det kan ju projektarbetet också! Orkar inte det här, varför kunde det inte ha hänt i höstas eller aldrig någonsin så slapp det bli så här när allt är som det är. Tog dessutom på mig två grupper till i veckan de sista veckorna innan showen. Hur tänkte jag nu? nä just det tänkte inte alls.

Positivt inlägg såhär innan läggdags.
En bra sak är att jag bokat sminkning och håruppsättning för programbalen hos Josse i alla fall. Det blir awesome.

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0