Tisdag

Känns som om de va länge sen ja uppdatera nu.
Soft dag på skolan, två lektioner som bestod av filmtittande. Sen stack jag, Stina och Linda ner på Paus och tog oss stans bästa latte, Lisa joinade oss efter en stund också. Vi satt ett par timmar där men sen blev det dags för pendeln hem.
Trevlig dag i allmänhet faktiskt.
På torsdag blir det hemmafest hos Cecilia med hela klassen, hör ni det fina ordet "hemmafest". Det är något som var länge sedan sist. Nu mer är det alltid krogen, åsså tappar man bort de man egentligen ville spendera kvällen med. Hemmafest, det är andra grejer det. Jag är extremt pepp och då menar jag extreeeemt! Hela klassen med sköna människor i en lägenhet med dricka och musik, kan det bli bättre? Ja vi har sovmorgon dagen därpå! YEEES Living it!

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0