Tisdag

Har idag avklarat min sportiga del av lovet, vilket innebar brädåkning! Tog mig ner för lite brantare backar än vanligt. Drog ävven snyggaste bromsningen/rumpåkningen och snöduschen i slutet av Hovde. Mycket bra gjort om jag får säga det själv. Afterski i Högis med Patriks combo, vilka entertainers ;)
Har varit en bra dag helt enkelt.

Gjorde förövrigt klart "våldtäckts-dansen" till projektarbetet med Julia igår kväll. CHECK! Bra där, bara resten av föreställningen kvar nu ^^ Känns bra att ha det avklarat.

Imorn blir det farbror doktorn, tvätta kläder och packa inför Stockholm!

Ikväll blir det en träff med Doktor House på kanal fyra, det betyder full koncentration framför tvn med mysbelysning och en kopp te, it sounds like a plan!

Tack för mig
  / A-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0