Torsdagkväll

Nu är det strax läggdags. Har dansat hela dagen känns det som, efter Svenska-lektionen så slutade vi och for ner och höll på med projektarbetsdanserna på Dawes fram till tre då resten av dansarna kom och vi lärde ut lite nytt, sen raka vägen till Wendlas. skulle va med på Petras lektioner för att lära mig danserna för att jag ska hålla i hennes torsdagslektioner nu när hon far bort innan vårshowen. Sen blev det mina 16 plusare :) som tydligen ska vara med på nybörjarshowen på gamla teatern den 29 April, kul att jag fik reda på det så här två lektioner innan. Så nästa gång blir det hårdträning.
  Måste säga att dom har verkligen utvecklats sen första lektionen, dom vågar ta mer plats nu, det är bra! Jag gillar att ha dom lektionerna, riktigt kul!

Men vet ni vad detta betyder? Att jag måste sätta placeringar på dem! Det går inte dom är ju rätt jämna och jag vill inte att någon ska vara missnöjd. Tänk om det skulle gå att bara låta dom ställa sig där dom vill stå och det skulle funka, vilket underbart sätt att sätta placeringar det vore. Nä men Ella får fixa den här gruppen också!
  Men inte nog med dem så måste jag sätta placeringar på Petras nybörjare till showen också för dom ska också vara med, fast det känns inte lika tungt men det är nog för att jag inte änner dom som mina egna grupper.

Jaja dags att sova, det är en dag imorgon också!

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0