Dvala

Har ikväll varit på Storsjöteatern och kollat på Olof och Olles projektarbete, Dvala! Asbra föreställning, tung som tusan men riktigt tänkvärd, hade dock velat att båda projektledarna skulle vara med och spela, men icke. Men jag måste bara få säga att Elin var grym, den bruden kan spela teater måste jag säga, jag kan inte koncentrera mig på annat när hon öppnar munnen, man blir liksom trollbunden av henne. Extreemt bra spelat.
Och Kung-Olof ska ha en eloge för att ha satt upp något så stort som det här, allt runtomkring, i foajén och mitt i publiken och allt, nä jag är mäkta imponerad, trots att jag redan hade höga förväntningar innan jag köpte biljetten så var det ännu bättre än det! Bra jobbat helt enkelt!



Tack för mig
  / A-K

Kommentarer
Postat av: Elin

Alltså, tack som fan. Det pirrar i hela kroppen när man får beröm för någonting man älskar.

Fy fan. Tack.

2009-05-14 @ 00:24:36
Postat av: A-K

Haha de va så lite så du va AWESOME!!

2009-05-14 @ 19:13:14
URL: http://annakarindahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0