Fredag

Alltså jag är sämst på att skriva numera. Ja balen var ialla fall hur kul som helst, alla va asfina och maten var god och sällskapet toppen. Igår körde vi en gettogether och kollade på bio, 17 again, kanske inte världens bästa film, kan dels berop på att Zac Efron spelade huvudrollen :/ Men det var skoj i alla fall^^

Annars då?! Just ja, jag fyller ju år idag! hahah 19 ;) Vaknade med tårta på sängen och fick mig en ny kamera och en sån där epilator(!) ni vet den rycker bort håren, jag har funderat på att köpa en aslänge men inte tagit tag i mig men så fick jag den av min söta syster, men huvva va läskigt de va att prova den^^ haha
  Ska jobba om en och en halv timme, känns ju kul^^ men men ska hem till mamma efter jobbet och firas lite då också, så jag har något att längta efter :D Så har jag fått massa pengar och det känns riktigt nödväöndigt för efter balen så var mitt kort tömt i stort sätt, tror aldrig jag köpt så många drinkar på krogen förut^^


Den fick jag :)

och den :D

Tack för mig
  / A-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0