Fredag

Hemma och nu e de Time for work. Näst sista helgen jag jobbar innan studenten, känns rätt fint faktiskt. Iof så blir det ju dock resten av sommarlovet, eller kan man kalla det sommarlov när man tar studenten? Jag ska ju inte tillbaka till PC efter de veckor som resten har lov liksom, det är ju dags för mig att göra något med mitt liv då. Bli vuxen, skaffa utbildning och jobb och bilda familj^^
  Ja, det är inte lätt när det är svårt.. Hade varit skönt att vara ledig i sommar, har inte varit ledig på länge. Men det blir ju cash ;) Och det gillar vi!

Vad händer resten av helgen då? Jag jobbar och vädret lär ju bli kalasbra bara därför, jag tror att mannen ovanför ogillar mig och sätter de fina dagarna enligt mitt jobbschema och de molniga, blåsiga, regniga dagarna när jag är ledig, jag tycker att vi skulle kunna kompromissa lite om det mannen, fixa det på något sätt så att jag slipper gå runt med vinterjackan på när jag är ledig och slippa sälja glass till alla stekare när jag jobbar, de vore fint du!
 Dags att kila ner och jobba några timmar.

Tack för mig
  / A-K 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0