Jag skrattar



Ja men det är kul att Dawes blev så populärt hos Maria Karlsson, Själv så tycker jag nog att hennes beskrivning av fina linjer passar bättre in på Wendlas vårshow än Dawes B-show. Visst finns det duktiga dansare där också känner flera av dem, men skulle jag göra en beräkning av kvalité på showen så skulle jag utan tvekan välja Wendlas som bättre. 
 
  En bar mage är väl inget sexigt? Jag skulle vilja säga att den perversa typ som anser att småttingar på Wendlas show i tights och linne är sexiga, dom har något fel, ett barn ska väl fan kunna klä sig som de vill utan att bli identifierade som sexobjekt, då är det betraktaren som det är något fel på inte dansarna och dess ledare. De ska kunna dansa nakna utan att män och kvinnor i publiken ska koppla det till något sexistiskt, barn är barn oavsett vad de tar på sig för något!
  Det var det, blev bara irriterad ännu en gång!

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer
Postat av: elin

tack, jag håller med om det skrivna! :)

2009-05-11 @ 21:32:02
URL: http://elinstenback.blogg.se/
Postat av: Hanna M

Nu är jag hemma :D:D

2009-05-11 @ 21:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0