Söndag

Idag har jag jobbat, men jag kom hem till en efterlängtad middag som bestod av grillad kyckling, champinjoner, paprika, potatissallad, pommes och Coca-Cola! Kändes som om jag förtjänar det^^


Nu sitter jag här och skulle behöva göra en massa saker. Jag har en inlämningsuppgift i religion som ska in, en i samhälle och den viktigaste balettrest som jag måste göra för att jag missade provet i höstas, om jag ska få MVG i Dans och gestaltning C Funderar på att skita i det, jag ska hitta på två övningar vid stången som ska innehålla; tendu, tendu jeté, battement, plié, och tre olika rond de jambe, vanliga, 90 graders och med "nederbenet". Huvva.  Men jag vill så gärna fixa det, men får ingen inspiration till den här skitpianomusiken :/ Samtidigt känns samhällen också viktigt tror betyget hänger rätt rejält på den också. AAAAH!!!

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0