Uppdatering

Ojoj! Nu va det flera dagar sen jag skrev.
Ja vad händer i mitt liv då? STRESS, stress, STRESS!
Imorn är det bal, sen fyller jag år på fredag, jobbar hela helgen även min födelsedag, måndag är det vårshow och vi gjorde klart danserna idag.  Nästa torsdag ska betygen sättas det betyder att allainlämningsuppgifter måste in på måndag typ!
 Om någon bara kom och sa, april april, det är en månad till innan ni tar studenten, så skulle jag dö av lycka! Det vore så skönt, då kommer jag hinna med.
  Dessutom är det så mycket uppgifter nu som betygen hänger på. Nä jag vill inte!

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer
Postat av: ella

skicka ett sms om när var hur vårshowen är!

2009-05-22 @ 03:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0