Vad gör jag nu?!



Jag är förvirrad och stressad just nu.
Snart tar vi studenten och jag vill inte säga hej då.
Om två veckor är det bal och min klänning är inte äns påbörjad.
Om några månader ska jag börja jobba? Plugga? Resa?
Jag vet inte vad jag ska göra.
Jag vill..
Jag vill göra något med dansen, jag vill inte bara släppa den.
Jag vill bo någon annanstans än i Jämtland
Jag vill fortsätta hålla kontakten med de underbara människor jag lärt känna de senaste tre åren.
Jag vill vara kvar på Reveljen och lära mig mer.
Jag vill ha dansprov och få vara nervös när Helen står och antecknar.
Jag vill vara kvar i gymnasiet för alltid, så jag vet vad jag ska göra.
Jag vill ha ett schema att gå efter och veta vad som händer under dagen.
Jag vill resa och se världen.
Jag vill dansa för lärare jag aldrig träffat.
Jag vill jobba och tjäna pengar.
Jag vill utbilda mig och få ett jobb jag trivs med.
Jag vill träffa någon som jag vet att jag kommer ha kvar.

Kan jag inte bara få stanna här och nu. Pausa allt för en stund så jag får bestämma mig. Tiden rinner ifrån mig!

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0