091126

Mindre än en månad kvar till jul hörrni ;)
Nu undrar säkert mamma; "varför skriver Anna-Karin ett inlägg vid den här tiden?! Borde hon inte var i skolan nu?!"
Tyvärr å var den här morgonen en sån där jagtarmiginteuppursängenmåstesovalitetill-morgon, känns som om jag förtjänar det, har inte haft sov morgon på över tre veckor, har jobbat på helgerna och skolan börjar ju alltid 9, så idag var jag helt enkelt tvungen mamma.
Ska prova hinna in på Bolagret på Ringen innan jobbet och kolla deras lager med glögg serviser, på söndag är det ju första advent och då blir det lite julmys hr hos Stina och mig, lite folk lite mys och massor av julmusik!!

En vecka kvar av skolan plus två föreställningar vecka 50, så har ni vägarna förbi Sthlm så är det bara att köpa biljetter!

Åååh vad jag saknar alla hemifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0