Cats


Igår var jag och Stina som sagt på Cats på Cirkus. Riktigt bra var den. Kul att vara på Cirkus också, har aldrig varit där men det var en upplevelse det med, riktigt stort alltså, rymmer sjukt mycket folk!
   Ja tillbaka till själva Cats då. Riktigt snygg dekor och rekvisita i övrigt och sjukt duktiga dansare/sångare/akrobater, ja för de var alltihop, helt sinnes, världens akrobatik och riktigt bra sång och dans.
   Blir nästan lite sugen på det där med musikal alltså, men då är ju problemet att jag inte utrustades med en bra sångröst, inte äns lite bra, och tyvärr tror jag inte att det går att träna sig till en bra röst, dansen kan jag träna upp men inte sången. Så jag får nog kanske helt enkelt skriva in musikalartist på min lista över "sakerjagintekommerkunnabli" men det vore ju lite kul, ha föreställningar inför så mycket folk, flera kvällar i veckan i flera månaders tid. Cats har gått på Cirkus nu sen typ början av september, flera dagar i veckan, fatta att göra det! Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0