Dålig uppdatering

Vad jag har varit dålig på att uppdatera hörrni, fast Ella e inte så bra heller så de gör inget.
Har jobbat hela helgen, farsdag idag, skickade ett sms till appa och kände mig lite som en dålig dotter som inte kan vara hemma i Ytterån. Fick dock med mig en hel farsdagsprinsesstårta från jobbet, så jag ska tänka på pappa som gillar prinsestårta när jag äter den. Schysst va?! haha

Håller på att leta lite vimmelbilder från krogarna här i Sthlm för att få lite inspiration för nästa fredag när vi ska ut å fira Stina. Hmm.. vet inte riktigt vad det blir för snyggt jag ska ha på mig, men på tisdag blir det till att leta reda på iaf ett par skor och något mer på stan.

Nu blir det nog en tårtbit hörrni. Låter bra va?!

Kommentarer
Postat av: hanna

hahahaha du är inte ensam om att dö när du såg dom där bilderna ;) haha

2009-11-08 @ 21:15:12
Postat av: Elin

Anna-Karin!

Jag hittade min gamla blogg och såg det här:



Postat av: A-K

Elin jag vill ha uppdatering nu! Lite ironiska inlägg och roliga kommentarer liksom!! PLEASE.

2009-03-17 @ 22:59:09



Jag har aldrig sett det förut! Tack så mycket. Det gjorde min dag även om jag såg det flera månader för sent.

2009-11-11 @ 16:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0