det hänger på håret

Jag vill be om ursäkt till mitt hår i det här blogginlägget. För sen jag flyttade ner hit så har verkligen mitt hår varit något jag inte prioriterar, alltid uppsatt i en knut, dag som natt. Tvättar det, sätter upp det i en knut på huvet, uppsatt hår när jag dansar, uppsatt när jag jobbar, uppsatt när jag sover. Ja något som är bra är att jag inte alls plattar det allt för ofta nu mera, det är bara vid lite finare tillfällen ;) haha.
Men hur kul ska mitt hår tycka att det är att vara uppsatt i en knut varje dag? plus att det var sjukt länge sen jag klippte mig så mitt hår ser ut som skit, det slits rätt bra av att ha hårsnodd i håret också.

Nä men på jullovet blir det ändring på det här, ska unna mitt stackars hår en färgning och klippning när jag kommer hem till mamma, än så länge får det må lite dåligt, för jag orkar inte äns fundera på hur jag ser ut.
  När hade jag senast mer smink än mascara på mig?! Ja inte den här veckan i alla fall. Finner ingen riktigt god anledning till det, jag svettas ändå på skolan och på jobbet behöver jag bara se glad ut så blir kunderna nöjda, det är då ingen som har klagat på att jag inte har någon foundation på mig, man blir rätt bekväm faktiskt.

Så ännu en gång ber jag om förlåtelse till mitt hår, jag vet att det inte är så kul att sitta på mitt huvud just nu, men det blir rehab på jullovet, jag har inte glömt bort dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0