.

Förlååååt! Jättedålig uppdatering, och inte har jag nåt vettigt att komma med idag heller. Börjar bli rätt tråkigt här hörrni.
Idag har jag jobbat och sen när jag kom hem gjorde jag och Linda tårta (ska se til att ta en bild imorn) tills imorn, ni förstår, imorn fyller min kära sambo även kallad astmabarnet, även kallad Stina, 18 år! Så vi har en liten sleepover här med Linda.

Jaa, annars då?! Såg första avsnittet av den här säsongen av SYTYCD nu ikväll, dock satt jag och vispade grädde samtidigt så min koncentration var inte riktigt på topp, men ett plus är ju att jag oavsett om jag jobbar eller inte på onsdagskvällarna fram över så kan jag se på SYTYCD p.g.a att det är så sent, fem toasts!

På fredag blire utgång, dock har jag inte hittat något att ha på mig! Typiskt :/

Nä men hörrni, ska prova uppa imorn med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0