Gårdagen i text

Blir en snabbrecension.

Förfest hemma i Bagis med Stina, Jessica, Linda, Emelie, Christoffer och två av deras kompisar.
Drog in till stan.
Aces - Sög, lite folk, tråkigt folk
Jag Linda och Stina fortsätter till Stureplan
Hamnar på Laroy - Bra musik, trevlig personal dock rätt lite folk.
Nattamat på Donken på Sture.
Träffar norrlänningar och sjunger ja må hon leva för Stina
Går till White Room
Vill inte betala inträde för bara en timme så vi far hem
Tar hand om en dyngfull brud och ringer 112
Väntar i evigheter på tåg hem, får byta hundra gånger
Jag sover i stort sätt hela resan hem.

Lördag: Vaknar och tror att jag spyr för att jag är bakis! Nä så var det inte, jag har blivit magsjuk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0