Skämskudde

Läste en filmrecension i cosmo igårkväll och fick upp ögonen för ett ord som direkt hoppade in i min lista med viktiga ord. Nu ska jag förklara det fantastiska ordet "Skämskudde".

Skämskudde
är den sorts kudde som man håller upp framför ögonen när man kollar på film och det dyker upp en sån där jobbigt pinsam scen som man absolut inte kan kolla på utan att känna hur jobbigt och skämmigt det är.
Själv är jag en person som verkligen använder kudden/täcket/filten/handen när något blir på tok för pinsamt och jobbigt på tv eller film, men aldrig har jag fått ett namn på detta ting, men det är ju genialiskt! Skämskudde!!

Var helt enkelt bara tvungen att informera er om detta fantastiska ord!

Kommentarer
Postat av: emelie.

haha tack :) hårinpackning är grejer det ;)

2009-11-03 @ 18:17:49
URL: http://emeleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0