Tisdag

Alltså jag känner mig som en dålig bloggare, orkar knappt ta upp datorn från golvet och starta den. Kanske är en svacka man hamnar i. Men det märks på besöksantalet att jag inte varit så aktiv.

Det är i alla fall första advent på söndag! Jag längtar verkligen tills allt julpynt börjar komma upp, har redan kommit upp lite på jobbet och jag sätter alltid på julskivan när det är jag som jobbar, det är så mysigt att jobba när man får känna lite julkänslor. Längtar så jäkla mycket efter att få komma hem till Ytterån. Vore så skönt om man hade fått varit hemma hela vårat långa lov (från 9e december till 18e januari)  men man måste ju jobba också, tyvärr, så det blir bara 6 dagar. Men jag hoppas att lite folk kanske kommer och hälsar på under lovet ;)

Ska julhandla lite på söndag, vi tänkte få till lite adventsstämning här hemma i bagis också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0