Tisdag

God kväll!
Känns som om det var ett tag sedan jag skrev. Kanske en dag eller två?! haha^^
Har börjat med locking på skolan, riktigt kul, trodde jag skulle hata det för jag är sämst men Manne är sjukt duktig och pedagogisk plus att han är riktigt rolig.
Har börjat med dansen till julshowen också, tror det kommer bli grymt.

Jobbat idag och sen när jag kom hem fick jag sms av Linda:

L- Såg du House?
A- Nä, har jobbat. Vadå då?
L- House och Cuddy kysstes!!:)
A- Va??? Nä!!
L- Joo!! Vad jag har väntat på det här!

Kul att de senaste Houseavsnitten varit lite halvdåliga men idag när jag missade det då är det så klart det smaskigaste avsnitet på länge! Typiskt, så jävla typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0