Torsdag

Alltså allt som har med breaking att göra, eller, kanske inte bara breaking, men allt som kräver att man ska hoppa och landa på händerna, magen, ryggen, rumpan, huvet, ja ni förstår. Jag är inte en trixig person, jag gillar inte saker som har med att hoppa å snurra på golvet, hade jag tyckt om det hade jag börjat breaka för länge sen, men som sagt så är ju inte fallet så.

Ja men i övrigt då? Åt god middag idag, har varit ledig, men ser fram emot en helgs jobb, tjäna pengar är alltid kul.
Jag börjar komma i julstämning förresten, vi spelar julmusik på jobbet, nästa helg är det första advent och jag tänkte ta tag i julklappsshoppingen nästa vecka, ska leta rätt på ett Rusta också så jag å Stina kan handla juldekorationer!

Mår lite illa faktiskt, inser att jag nog åt lite för mycket mat. Skulle vilja ha en kopp kaffe men det är rätt jobbigt att resa sig ur fåtöljen(!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0