Borta bra men hemma bäst?!

Om en timme och 45 min går mitt plan hem till Sthlm, om 5 timmar och 45 minuter så börjar jag jobba.
Blandade känslor över att åka hem. Känns som om fyra dagar i Ytterån är för lite, hinner inte bli less, hinner inte träffa alla.
Att stanna över helgen vore det ultimata men tyvärr ska hyran betalas den här månaden också så det går inte att missa en veckas jobb precis. Inte okej.

Tror dessutom att min väska är för tung för flyget, kommer säkerligen få betala övervikt, inte riktigt det jag ville göra en fredagmorgon som denna, men jag får väl helt enkelt skylla mig själv!

Samtidigt som jag inte vill fara hem så är jag ändå sjukt taggad på den sista månaden på skolan innan jullovet, nu ska jag visa vad jag går för.
Blir nog ett blogginlägg ikväll också. Ensam i lägenheten hela helgen så datorn kommer få vara min enda vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0