Dagen

Har hämtat ut mina skoinlägg idag och betalat sista delen av dem, fy fasen alltså, inläggen kostar typ dubbelt så mycket som skorna de ligger i. Nu jäklar ska de användas som bara den och mina knän ska bli friska och starka.
Var och solade idag också tror tyvärr inte att jag ser så mycket brunare ut men man kan alltid hoppas.
Imorn har vi improvisation hela dagen med Stinas klass, kul, och på torsdag ska vi på studiebesök på Danshögskolan!

Mer har jag inte att säga förutom att det är House ikväll och jag funderar seriöst på att gå och köpa något gott på Coop, typ riskakor?! Ja vi får se hur det slutar, kvällen är i alla fall garanterat fulländad eftersom att det är jag och House här i Bagis i mitt och Stinas vardagsrum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0