Danshögskolan

Har ju berättat att vi har temavecka den här veckan, så idag var det dag för studiebesök på Danshögskolan, vi fick bestämma helt själva vilka lektioner vi ville kolla på.
Så först blev det Danspedagog linjen Åk 2 som hade inriktning Street, så vi såg en streetlektion, dock dök aldrig damon Frost upp så de hade lektion själva, stört duktiga dansare var de.

Sen gick vi på en jazzlektion med både tvåor och treor från danspedagoglinjerna, riktigt bra lärare å dem var sjukt snabba på att ta koreografi. Sen blev jag typ helt frälst för det var en tjej som var så sjukt duktig när de körde en koreografi på slutet, hon hade verkligen DET, allt flöt på så bra och hon hade verkligen glimten i ögat, jag tror inte jag kan förklara hur bra hon var! Sinnes!

Ja nu ska jag och sambon ner i tvättstugan och slänga in tvätt i torktumlaren och hänga upp i torkrummet! Sen ska vi städa efter middagen. Å ikväll kommer mamma!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0