Fredag!

Godmorgon!
Ännu en dag med bihålor som känns mer tryckande än att plugga kvällen innan ett prov. Blir jobb idag, dock tror jag att kvällen blir lugn hemma i Bagis, möjligtvis en chipspåse om sambon inte misstycker ;)
Imorn ska jag vara pigg! För imorn är jag ledig och SKA jag hitta en vinterjacka!

Fick reda på att Bounce gör sin sista föreställning i Globen i April, i sammarbete med massor av dansare bland annat Cullbergbaletten och sne är det audition på Balettakademien för gästdansare. Jag funderar om jag ska göra som Daniel sa att göra sudition, bara för att träna på det även fast jag vet att det inte finns en chans att jag får jobbet, men bara så jag för en gångs skull kan slappna av på en audition. Det tåls att tänka på! Är alltid bra med erfarenhet!

Ska göra mig matdosa till jobbet (vuxenpoäng) blir nog troligtvis pasta och en god gräddsås i enklaste laget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0