Halloween

Jag måste bara få säga att jag brukar alltid vara en sån där person som alltid vill hitta på något på halloween, klä ut mig och göra nåt, det behöver inte betyda värsta suparpartyt, inte äns ha med sprit att göra, men klä ut mig och få vara lite barnslig.

Men i år då?! 
Jag har inte äns haft koll på när denna underbara högtid äger rum, blev lite smått chockad i fredags när jag kom till jobbet och de hade pyntat så fint. 

Har inga planer för Halloween, åker hem till huvudstaden på fredag morgon och jobbar sen hela kvällen och resten av helgen. Får kanske se till att hyra en skräckis, jag och Stina kanske kan klä ut oss hemma i Bagis, för utgång är inte planerat, kanske dricka ett glas rött vin och låtsas att det är blod, berätta skräckhistorier och färga spaghetti röd?! eller?! 

Jag kanske har blivit vuxen och inte behöver den här helgdagen?! Är dte verkligen så sorgligt?! Vi får se, kanske kommer nå små ungar och knackar på och vill ha godis, då kan vi ju haka på dem ;) Näråå^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0