Kändistätt^^

Oj, var ett tag sen jag uppa, men ni förstår att mitt liv är i full gång och jag har inte hunnit logga in på min facebook äns de senaste dagarna!
Tänkte berätta något kul i alla fall, i onsdags såg jag Blondinbella på Bobbys Hårstudio när jag å Stina skulle sola på Sun tan som ligger innanför studion. Sen igår på jobbet, va Lars Winnerbäck in och jag pratade med honom, eller han pratade md mig, jag stod mest och log. Och tydligen är han lite av en stammis på Gunnarsons konditori, coolt va?!

Ja det blir jobb idag med, sen imorn är jag ledig, då ska jag in till stan och köpa ett par jeans och kanske ett par tights också, vi får se vart det slutar!

Kommentarer
Postat av: Jana

Just nu vill jag seriöst strypa dig AnnaKarin. FY FAN, jag vill också prata med Winnerbäck :') God damn it ...

2009-10-02 @ 08:32:34
URL: http://nicht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0