Kanelbullens dag

Ja jag hoppas ni inte har missat det! Dagen till ära blev det en fika på Bellmans med Stina, Jessica och Axel, dock ingen kanelbulle för mig blev en tårtbit, men när man firar något äter man ju tårta.. eller?!
Va till Hammarby sjöstad och checka in Adidas Outleten där, inte sista gången jag går in i den butiken kan jag lova! Köpte mig ett par oversizade mjukisbyxor, svarta med knallrosa ränder (blir nog en bild på dem sen!), extremt billiga kosta typ 350 kr ui vanliga fall kostar dom typ 700 kr! AWESOME! Jag som behöver nya danskläder!

Álltså det är helt sjukt vad jag längtar till novemberlovet och att få komma hem och träffa alla! SAKNAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0