Lördag

Blev ingen update igår, jag och Stina kollade på Idol, åt chips och suktade efter SnyggErik som var bäst igår!  Sen koppla vi in högtalarna i min dator och blev på sånt där "jagäraspeppförfest-humör" och dansade runt lite, störde grannarna som i vanliga fall stör oss.

Nu ska vi bege oss in till stan, vi ska möta upp Linda och sen ska jag leta vinterjacka och skor. Sen blir det middag här hemma och sen in till stan igen för att gå på bio! Doc har jag inga höga förväntningar för alla säger att Fame var sämst! Tråkigt!

Eftersom att jag definitivt inte är en modebloggare så är dett inte en "Dagens outfit", jag skulle vilja kalla det "Jag- Idag".
Ett par blommiga tights från H&M, Linne från Monki och Kofta från Urban Outfitters. Det var Jag Idag det!

Recension kommer givetvis på Fame senare ikväll eller imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0