Lördag

Första natten hemma efter Ytteråvistelsen. Stina har inte kommit hem än så jag har varit helt ensam i lägenheten. Igår delade jag och jagsjälv på en chipspåse och en Cola framför Idol. Sen grät vi nästan en liten skvätt när underbara Erika åkte ut, inte okej helt enkelt!
Börjar jobba 11 idag, förbereder mig på en jobig dag, det är röd dag och vi har förberett oss på jobebt genom att vara sex stycken fram till stägning, bara i cafét liksom. Kommer vara full rulle med andra ord.

Ikväll lär man väl i stort sätt vara tvungen att se på dansbandskampen för att se hur det går för Östersundarna Per-Gunnarz. Sjukt kul att dom kommit med i alla fall. Kollar nog på deras framträdande och sen får det nog räcka, verkar som en bra film på trean eller femman ikväll, en sån där typisk amerikansk chickflick. (Apropå Amerikanskt, hur klyshigt var inte frieriet på Idol igår? Bor vi inte i Sverige eller?!)

Nu ska jag nog ta fram en köttbit och marinera, så jag har något att äta ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0