Lördag

Så var det lördag och det betyder jobb, som betyder pengar som betyder att jag förhoppningsvis kan investera i en riktig vinterjacka när lönen kommer!
Lite jobbigt att kliva upp 8 på en lördag, ännu jobbigare att göra matdosa det första man gör.
Åt för övrigt en gourmetfrukost bestående av ett glas oboy, en mugg Varmakoppen och ett antal köttbullar. Låter lite som typ en skidutflykt med varma koppen och oboyen, men här går inte att åka skidor för vi har ingen snö.

Om två veckor och en dag far jag hem :D Skönt! Mamma kommer ner på fredag om två veckor och sen på Söndagen far vi upp till Ytterån direkt efter att jag har slutat jobba! Ska bli så skönt att få komma hem och träffa alla! Utgång är inplanerad på onsdagen eftersom att jag far hem hit redan på fredag morgon, det känns skönt, träffa lite folk och dansa rumpan av sig!

Nu går snart mitt tåg, uppdaterar när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0