Onsdag

Jag är helt matt, har precis badat, innan det åt jag en mycket mättande lunch och innan dess har jag varit på skolan. Helt tung i kroppen, och ikväll blir det dans igen med Stina å Emelie.

BTW vi hade Alex på streeten idag, näst sista lektionen med honom idag och vi gjorde golvgrejer, hopp ner mot golvet och masken och Alfa å sånna där jobbiga svåra saker, inte direkt steg för mig, den fegaste personen i världen som inte alls vågar släppa allt och falla mot golvet i ett hopp liksom^^ Men, men kommer väl få lära mig mer sånt när vi har Breaking i vår. Slutar kanske som värsta B-girlen, haha, troligen inte men man ska aldrig säga aldrig!
Ja imorn blir det hype hela lektionen, ska få svettas som bara den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0