Ruinerad



Dagen har varit bra (eller ja ungefär till tretiden). Började med en bra Jazzlektion, sen en Newstyle då vi redovisade våra koreografier och lärde ut.
  Sen träffa jag Linda och åt en sallad, sen var det dags för domen, Gå och löpkliniken i Hornstull.
Så farligt var det ju inte, ingen chocker precis vart felet i mina ben och knän sitter, men nu mera är jag 2000 kr fattigare och jag räknar med nudlar resten av veckan. Ett par jävla fotvalvsinlägg för 1800 kr plus undersökning!
  Jag säger då det att blir inte mina knän bättre då ska jag slänga de där jävla inläggen i ansiktet på naprapaten!
Får i alla fall dem om två veckor. Ska vörda dom som om de e mina barn, bortsett från att jag ska trampa runt på dem varje dag, men annars ska jag vara så försiktig med dem!

Ja nu sitter jag, Stina och Linda och kollar på AFV, kul, ska väl prova ta oss iväg till Konsum och handla mat, eller nåt sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0