Söndag

Idag är det två veckor kvar tills jag far upp till Östersund, precis två veckor är det när jag kommer hem och uppdaterar nästa gång! Så imorn när jag vaknar om två veckor så befinner jag mig i Ytterån.
Ååh jag saknar! Vill bara ta en fika med fyran på Pause och sitta och snacka och ta igen allt jag missat. Det kommer bli en så rolig vecka, kommer inte vilja fara tillbaka hit igen. Men jag antar att jag är så illa tvungen!

Så var det dags att jobba igen också, börjar 12:00 skönt, kort dag idag :D Igår var det sjukt vad mycket folk det var, jag och Madde stod i kassan från typ 12 till 17 utan att båda kunde gå ifrån en endaste gång typ. Började med stägningsrutinerna (som vi brukar börja med typ två timmar innan vi stänger) när vi hade stängt, städa, fylla på kakor, fylla på läsk, diska, torka bord, stänga dörrar. Ja det var sjukt mycket att göra igår, men det är rätt skönt också, tiden går så fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0