Sorry!

Jag vet, jag vet! Ingen bra bloggare har jag varit de senaste dagarna. Har jobbat och varit med mamma. Ser på statistiken att den sjunker i och med att jag inte bloggar.
Har inte suttit vid datorn de senaste dagarna och vad händer då när jag en söndags förmiddag som denna loggar in på facebook?! Jo de har så klart gjort om! Så nu må man prova förstå detta också.

I alla fall de senaste dagarna har varit bra.
Fredag: Var på IKEA, köpte äntligen soffa, jobbade, åt sen middag, monterade soffan, såg på tv, sov.
Lördag: Jobbade, åt middag, kollade på film, sov

Idag har jag packat väkorna nu på förmiddagen, snart ska jag iväg på jobbet och efter jobbet åker jag och mamma hem, åååh jag längtar!!!!
Ska prova hålla bloggen vid liv menas jag är hemma, uppdatera med bilder och så, men ställ inte för höga krav bara!

Kommentarer
Postat av: Hannna

Jag diggar din blogg =)

Även om du inte uppdaterar lika ofta nu för tiden ;)

2009-10-25 @ 11:34:19
URL: http://hannnaocklund.blogg.se/
Postat av: Annika (världens bästa syster)

ja snart kommer du hem syster, jag längtar! :) ses snart, jag älskar dig <3<3

2009-10-25 @ 11:54:54
URL: http://annikad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0