Sweet saturday

Ledig, ledig, ledig! Min första lediga helg sen jag var hemma sist typ^^ Skönt! Hade ju egentligen planerat att köpa mig ett par jeans idag men det hann jag med igår innan jobbet (SKÖNT), så idag funderar jag om jag ska fixa med internet på lilldatorn och fara in till stan och sätta mig på Bellmans och dricka deras underbara chailatte. ÄR extremt inspirerad av alla som kommer in på Gunnarsons och fikar själv och sitter med datorn. Ser sååå skönt ut! Tror det får bli så helt enkelt!

Har min nya fina mössa från Monki på mig idag :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack igen för en trevlig kväll tjejer! Ska bli suuuuperkul att dansa med er i veckan!!! =) och vad fint håret blev, skönt det blev lyckat iaf!

2009-10-03 @ 19:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0