Tisdag

God morgon!
Tog mig till Rådmansgatan imorse, sen fick jag vända och åka hem igen för idag är ingen bra dag, dagen stavas: M e n s v ä r k! Jag hatar det här. Det krampar och sen släpper det och då känns det som om jag mår bram sen kommer kramperna igen. Måste säga att det här måste vara som att ha värkar när man ska föda barn, gör så jävla ont och jag svettas och fryser om vartannat.
Har knaprat i mig alvedon och ska prova ta mig en promenad sen, brukar bli lite bättre när man rör sig lite.
Kanske köpa mig et paket med kakor, känns som om det är nödvändigt en dag som denna! Så blir det nog till att kolla på Kenny Starfighter filmen och dricka te!

Ja nu ska jag sjukanmäla mig på Schoolsoft och tycka lite synd om mig själv eftersom att det inte är någon annan som gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0