Tisdag

Ååååh jag är hemma i Ytterån! Äntligen.
Gårdagen bestod av en lång fika med Julia å Micka, underbart att få träffas igen! Sen blev det middag här hemma och efter det somnade jag, mamma och per i soffan. Vilken kväll^^
Idag har jag varit till farfar och Gunda och hälsat på, ska prova hinna med att träffa Pers mamma en sväng i eftremiddag också å förhoppningsvis tittar Bröderna B förbi här också, det var lääänge sen!

Imorn blir det utgång och jag är peppad till hundra! Ska bli sjukt kul, hoppas att det är mycket folk ute så man träffar alla gamla godingar. Ska dansa hela kvällen lång :D Det var länge sen jag bara dansade för skojs skull liksom.

Hur härligt är det inte att komma hem till en full frys och kyl förresten?! Underbart! Jag har tryckt i mig fem glassar den senaste halvtimmen och det är bara början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0