Tisdag

God morgon!
Idag var det såååå nära att jag bara låg kvar i sängen och somnade om, men efter en stunds snoozande insåg jag att jag MÅSTE på skolan!
Efter skolan ska jag och Stina till IKEA, kolla en soffa och köpa lite smarta och praktiska lösningar för ett litet hem i Bagarmossen. Har till och med varit vuxen och mätt höjden under min säng för att slippa köpa fel size på förvaringslådorna,Vuxenpoängen bara rasar in.
Ikväll blir det Ragdollz på Ackis, Lyrisk jazz med Dresscode; Svart ( Note to myself: Glöm inte pengarna till Emelie )

Nu har jag packat väskan och snart ska vi bege oss ner till Tunnelbanan, ta en metro (vuxenpoäng) och sätta oss och njuta av resan till Rådmans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0