Torsdag


Anna-Karin Tussen Dahlgren är nu mera mitt namn, tycker verkligen att ordet tussig beskriver precis mitt tillstånd just nu! Ingen skola idag heller men jobbet ska jag prova klara mig igenom i alla fall, tänker ställa mig i disken och inte göra så mycket mer tror jag, vill inte direkt stå och snora och hosta på kunderna och deras kakor, det vore inte så uppskattat!

Nu är det en vecka tills mamma kommer hit och sen är det bara två dagar tills vi far hem till Ytterån! Jag längtar, ska bli så skönt att komma hem och bara ta det lugnt. Träffa alla och vara ledig!

Ledig nu i helgen förresten!
Fredag: Jobb, sen förfest med Stina, Emelie och Jennie, möjligtvis utgång!
Lördag: Leta en vinterjacka och vinterskor, gå på bio: Fame.
Söndag: "Utflykt" med Stina och Emelie, Kolla på en föreställning på Ackis, Afrikanskt danspass på Friskis med Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0