Äntligen fredag!

Så var i stort sätt hela mitt rum nerpackat lådor. Har faktiskt gått riktigt bra att packa, oväntat snabbt och mindre kartonger än jag trodde behövdes. Lite småsaker som måste packas imorn precis innan vi flyttar; typ maten och sånt^^
Har precis ätit en tidig lunch, kyckling med sweetchili sås, blev riktigt gott! Dock råkade jag "koka" kycklingen i micron när jag skulle tina den, men det blev bra ändå!

Blev som sagt ingen skola idag eftersom att jag va tvungen att packa, men jag ska i alla fall jobba senare idag. Och när jag slutar jobba kommer mamma, Annika och Per hit, känns så skönt! Å imorn blir det middag med Annika, blir nog mongolisk buffé på Djingis Khan på Sveavägen. Kanske några droppar alkohol också^^

Nu ska jag stoppa in en ny tvätt och sedan platta håret och sätta på mig ett par byxor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0