Blir galen..

Alltså jag måste först och främst förklara att jag är inte lättstörd när jag ska sova, bilar, människor och musik gör mig ingenting, men när dom i lägenheten ovanför, i rummet ovanför mig studsar studsboll kl. 08:00 på en lördagsmorgon, då blir jag irriterad.
Omöjligt att inte koncentrera sig på bollens studsande istället för att sova. Inte kul, speciellt inte när jag ska upp och jobba och verkligen vill sova ut den sista timmen av min skönhetssömn.
Funderar starkt på att sätta upp en lapp i hissen om att studsande med bollar tidigt på morgonen är strängt förbjudet fram till nästa helg (då vi flyttar), men jag vet inte jag, kanske dumt att reta upp grannarna?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0