Fredag

Dagen började med en mycket trevlig teaterlektion, sen en lektion i Hype med Joaquin Perez, en grym dansare. Dock visade inte hype sig vara min stil precis, uppvärmningen gick bra, mest basic men extremt, extremt pulshöjande men när vi sen körde en koreografi som gick i hundratio så gav jag upp, jag satte kanske ett av hundra steg! Inte okej med andra ord. Men men, man kan väl inte lyckas jämt^^

Sen blev det lunch med Stina på Nancys Freshfood, riktigt god sallad, sen tog jag t-banan till jobbet. Där fick jag höra av en kund att det hörs att jag kommer uppiffrån, jaha sa jag förvånat som trodde att jag kamoflerat min norrländska nu när jag spenderat ett par veckor här nere, men icke sa nicke!

Kanske en dusch?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0