Hemma

Något jag inte skrivit här i bloggen är att jag just nu befinner mig hemma i Ytterån, överraskade Annika genom att komma hit idag, far hem till Stockholm imorn kväll, blev bara en snabbvisit, men trevligt ändå. Ikväll blir det fest i Hallen hos stora A-K och sen imorn ska jag hinna med att hälsa på farmor och äta kräftor med pappa.
Förresten att sitta i en bil för första gången sen jag flyttat ner var något skönare än T-banan! Bara så ni vet!

Så i helgen hinns kanske inte så mycket mer med än planerat, känns lite dumt att inte kunna träffa Lisa å alla men det får bli nästa gång!
Nu blir det mammas goda middag och sen far vi till Hallen!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sweeetie pie, saknar dig så mycket. Synd att vi inte kunde ses! Är lite dårlig på ringa, men när ja läser vad du gör hela dagarna glömmer ja typ bort att ringa. haha! Får ju läsa allt i ist. Men du hör ju inte så mycket om mig! haha. Hade en jäävla utgång i går som måste pratas om!!!

LOVE YOU <3

2009-09-05 @ 21:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0