I natt jag drömde något som..

God morgon! Ska snart traska iväg till T-banan och fara till skolan. Men först blogga lite, hann inte igår kväll blev assent för jag hade stägning på jobbet.

Alltså sen jag flyttat hit dröm mer jag jättekonstiga dömmar, typ jämt! För någon dag sedan drömde jag att mamma blivit asfet och deprimerad och att hon typ blev mobbad.
Sen i natt drömde jag ngot totalt osammanhängande, Olof, Anton, Stina och Lisa var med, och vi var i Sthlm, fast vi var inte där och vi körde bil å jag var extremt bra på att sladda, å nä det var jätteknepigt, kan inte riktigt förklara allt för då skickar ni väl mig till Mentalsjukhus eller något^^

Idag är jag i alla fall ledig efter skolan, tror jag ska prova sova ut eller nåt! Men så lär det ju inte bli!

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt crazzzy =) roligt...

2009-09-01 @ 19:35:16
URL: http://labellamafigiosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0