Lördag

Morgonen började så klart på tok för tidigt för att vara en lördag. Klev upp 8:00, tog T-banan till Skanstull vid 9:00, vilket resulterade i at jag blev hemskt tidig på jobbet, men började då dagen med en kopp kaffe och en granskning av Aftonbladets lördagsupplaga.
Har varit riktigt mycket folk på kafét idag, så tiden har gått fort och ingen har legat på latsidan.

Och en trevlig överraskning fick jag när jag trött kom hem efter jobbet och var hungrig som ett as och Stina står där och har förberett Tacos, jag som trodde att det skulle bli en macka och en kopp te till kvällsfika men det blev en riktigt god middag. Underbart!

Snacka om att det kan va bra att bo med någon, Stina skulle kunna bli min hemmafru, hon kan laga mat och städa så jobbar jag och kommer hem till ett rent hem med god mat! Det låter inte helt dumt va?! ;)

Nu blir det lite knäträning och balansbräda, sa jag att jag köpte en sån igår? Så nu ska mina knän bli BRAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0