Min dag

Var hos naprapaten idag för att kolla upp mina knän! Lätt värt de 400 kr det kostade.
Har som sagt kollat upp dem tidigare i Krokom och Östersund men alltid fått svaret "Du måste vila", idag hörde jag inte ett ord ur den meningen!
Varför jag har ont i knäna beror på mina översträckta ben, som resulterar i att jag faller in med fötterna, får lätt inåtvridning (medmera) och knäna får jobba på ett fel sätt som definitivt INTE är bra! Så nu har jag fått övningar och är det inte redan bättre om tre veckor ska jag träffa henne igen och hitta ett annat sätt.

Känns i alla fall bra att hon kunde se vart felet sitter direkt och utan att tvinga mig att sitta still i flera veckor! Imorn ska jag köpa mig en balansbräda!!

Snacka om att de här naprapaterna på skolan kan allt om oss dansare och våra kroppar! Liiiite skillnad från Hälsocentralen i Krokom om man säger så^^

Ja idag började vårat block med hype på streeten, körde bara teknik och grunder idag, massor av bodywaves och liknande, kommer definitivt ha träningvärk i mage och rygg imorn. Stört bra, dock är inte hype direkt min stil, lite för hoppig och studsig, inte riktigt jag, men det är snyggt när folk dansar det som kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0