Ojojoj

Alltså jag drömde den hemskaste drömmen inatt! Jag var tydligen gravid (varför jag inte hade gjort abort är en gåta, men drömmar i sig är ju inte de allra brightaste) och födde en jätte rödhårig (jag menar faluröd) flicka, och det var värsta uppslaget i öp om födseln, vet inte riktigt varför det var så speciellt, men som sagt är saker inte alltid direkt normala i drömmar.
Men hur ska man kunna ta hand om en unge nu? (För pappan var ju nån random snubbe liksom) Jo jag fick helt enkelt sluta på Balettakademien, sluta på jobbet och flytta hem till Ytterån där mamma fick hjälpa mig. Lyckat!
Alltså när jag väl drömde det här var det inte så hemskt, jag ville typ va mamma, men när jag vakna hade jag "Vadfanharjaggjort-panik" det kändes så verkligt.
Tur att det bara var en dröm, vill nog hinna klart med skolan och allt innan jag skaffar barn, om jag skaffar barn, vill säga^^

Ja det var det, egentligen är ju inte drömmar så roliga att läsa om, men i brist på annat bloggmaterial får det duga!

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Haha! låt det fölbli en dröm än så länge!!

2009-09-17 @ 10:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0