Onsdag

Godmorgon gott folk!

Något jag gillar med att kliva upp tidigt på morgonen är tiden man har över, sätta sig framför datorn en sväng, kolla på tv en stund, packa väskan i lugn och ro och äta extremt mycket frukost!
Dock önskar jag att jag hade lagt tiden på något vettigare, kanske träna tekniken, göra armhävningar eller situps, och framför allt höra av mig till folk! Känns som om jag varit sämst på att hålla kontakten med folket där hemma!
Måste göra något åt detta, får bli lite phonecalling när jag har tid.
BTW, varför kommer ni inte ner till Sthlm och hälsar på? Det finns sovplatser hos oss. Skärpning!

Idag börjar mrgonen med en klass med modernt och sedan street, håller tummarna att mitt hjärnsläpp från gårdagen är bättre idag. Igår gav jag nästan upp, och jag har inte gett upp över huvudtaget under de senaste veckorna!

Kommentarer
Postat av: hanna

hej hej, allt bra idag ?

2009-09-10 @ 17:25:55
URL: http://taiiiny.blogg.se/
Postat av: simone

SV: Tack igen hjärtat! :)

2009-09-10 @ 18:34:42
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0